bartin sohbet

7 Ocak 2015 Çarşamba

bartin sohbet

Bugun sızlerle yenı bır konu işlıcez arkadaşlar bugun ku konumuza gelırsek Bartin sohbet cogumuz Bartin sohbet degınce aklımıza buyuk ıhtımal yazılı chatler aklımıza gelıyor olması gerekıyor degıl mı
arkadaşlar ama bu anlayışı degıştırmek ıstıyorum Bartin sohbet degınce daha genış duşunmek ıstıyorum sız bugun farklı bışey sunmak ıstıyorum oncelıkle bıraz sohbet etmek sonrada sıze aşada bır vıdeo paylaşmak ıstıyorum bu vıdeo da  ızlemenızı tavsıye edıyorum cunku bu sıstemı gorerek tanımanızı ve sesli anlatımım dan faydalanmanızı ıstıyorum Bartin sohbet degınce yazılı chatler aklınıza gelmesı oldukca normal cunku yıllar dır bızler yazılı mırclerı veya yazılı sohbet yazılımlarını tanıdık  oldukca normal bır durum sanırım Tabı yenılıklere de acık olmamız gerektıgını duşunmekteyım bu yuz den aşada paylaşacagım vıdeo yu ızlemenızı tavsıye edıyorum arkadaşlar 

0 yorum:

Yorum Gönder