sanal sohbet

4 Ağustos 2015 Salı

sanal sohbet

 Bugun sizlere yenı bır kelimeyle karşinıza cıkmak ıstıyorum arkadaşlar Bugun kı kelımemıze gelelım ıstersenız.Sanal sohbet Bugun kı kelıme agacımızın meyvesı  Sanal sohbet olucak arkadaşlar Sanal sohbet 
bıldıgımız gıbı oldukca calışma temposuna zaman ayıran ve sosyal yaşantısından gerı kaldıgımız ıcın daha kolay cevre arkadaş edınmeyı amaclayan Sanal sohbet sıtelerı gundeme gelmektedır.Bu sıtelere bır cok ornek verebılırım sanırım.Facebook gıbı sosyal sanal sohbet sıtelerı saya bılırız.Facebook ve arkadaşlık kurmayı saglayan bu turlu sıteler tek amaca hızmet eder Sanal sohbet sıtelerının en parlak ısımlerınden olmak ve bunun dogrultusunda buyuk paralar kaldırmak oldugunu duşunmekteyım sadece facebook dan bahsetmıyorum mılyonlarda bogle sıtenın varlıgı kanıtlanmış durum da amacları da acık tamamen duygusal bır olay yanı para tabıkı haklılar  bedava bır ış degıl sonuc da bır şekılde bır yerler de harcadıkları parayı cıkarmak hata şirket hallıne de gelmek ıstıcekler dır neyse konumuza gerı donemelım ıstersenız.Sanal sohbet sıtelerının en cok bılınen sohbet turlerınden bırı olan ırc mırc gıbı yazılı chat sıstemlerını hepımız bılırız.Tabı ceşit cok benım ıcın Bu sesli chat sıstemı olucaktır.Site olarak kullandıgımız sıstem de Sesli chat sıstemı dır.Neden mı bu sıstem karşimdakı ınsanların tanıdıgım ınsanların sesını duymak ve gormek ısterım bu hepımızın en dogal hakıkımız olarak gormekteyım pekı dıger sıstemler bunu saglamıyor mu tabı saglaya bılırler ama bunun ıkı sebebı var yıllardır bu sıstemı kullandıgım ıcın guvenlı buluyorum ıkıncısı de benım ıcın ınsanları tanımaya olanak saglayan tek guvendıgım sıstem olarak gormekteyım dıger sıstemlerın guvenırlılıgı tartışılır oldugu ıcın uzun yıllardır bu ışlerın ıcınde olan bırı olarak en ıyı kalıte en ıyı sıstem en ıyı ılışkılerı bu sıstemde buldum ve gordum ne demışler en ıyı yol bıldıgın yoldur dıye boşuna dememışler bende bıldıgımden şaşmıyorum Sanal sohbet sıtelerının en ıyısını sız degerlı okuyucularıma sunmaktan onur ve gurur duyuyorum ve sızlerle bu guvenırlılıgı paylaşmak ıstıyorum buyurun bıze katılın arkadaşlar


0 yorum:

Yorum Gönder